Huoltajille

Saattoliikenne

Pysähtyminen tapahtuu jättöpaikan oikeassa reunassa. Jättöpaikan lopusta on varattu 12 m alue koululaiskuljetuksille (merkitty liikennemerkein).

Jättöpaikalla liikenne on yksisuuntaista ja oppilaat jätetään aina turvallisesti oikeaan reunaan reunakivellä rajatulle kävelyalueelle. Näin oppilaat eivät missään tilanteessa kulje autojen joukossa. Ainoat jalankulkijoiden risteämiset saattoliikenteen kanssa tapahtuvat kantatien jalankulku- ja pyörätien liittymien kohdalla, jossa autoliikenne on väistämisvelvollinen.

Saattoliikenteen vasemmassa reunassa (Kuusamontien puolella) on Pysähtyminen kielletty –merkki osoittamassa, ettei sille puolelle saa pysähtyä.

Saattoliikenteen ruuhkautumisen välttämiseksi toivotaan huoltajilta harkintaa kuljetustarpeesta ja sujuvaa liikennettä edistävää toimintaa jättöpaikalla. Jättöpaikka on tarkoitettu saattoliikenteelle, ei pidempiaikaiselle pysäköinnille.

loma-anomus_saarenkoulu.pdf

Poissaoloanomus

Täytä poissaoloanomus ohjeiden mukaan ja toimita se tulostettuna luokanopettajalle.

Poissaololuvan myöntää:

• 1-5 päivää luokanopettaja